keskiviikko 24. heinäkuuta 2019

Scania -kakku kolmekymppiselle.




Kolmekymppisen synttärikakkuun toivottiin Scania-aiheista koristelua ja naisellisia värejä. Muotoilin kaikki koristeet kaulinta- ja sokerimassasta ja käytin ekaa kertaa kukkalankaa, että sain lehdet ja marjat pysymään kunnolla koholla. Kakun täytteeksi tein sitruuna- ja vadelmamousset ja kakun pintasin sokerikreemillä.

♥︎

Piiitkästä aikaa oon taas blogin ääressä. Valitin jo joskus aikaisemmin siitä, miten miun läppäri toimii tasan silloin kun huvittaa, jos ikinä huvittaa ja sitten mulla meni aivan täysin siihen hermot, enkä avannut koko kapistusta ollenkaan ehkä puoleen vuoteen. Siksi hiljaisuus blogin puolella. Instagramia oon päivittänyt aina silloin tällöin, aina kun oon tehnyt jotain uutta kivaa. Oikeastaan tuntuu, että yli vuoden kestänyt blogitauko just tuohon saumaan teki tosi hyvää.

Joka tapauksessa, haaveilin macbookista vaikka kuinka monta vuotta ja noin puoli vuotta sitten päätin, että sitten kun pääsen opiskelemaan, niin saan ostaa sen. Ja arvatkaapa kuka on nyt viimeinkin siinä pisteessä, että aloittaa opiskelut ensi kuussa? no mie 🙈 oon siitä ihan super-onnellinen!
Tekisi mieli kirjoittaa ihan kaikkea, mitä miun elämässä on tapahtunut tässä puolentoista vuoden aikana, hehkuttaa uutta elämänvaihetta ja listata sata emojia, jotka kuvastaa miun tunteita tällä hetkellä. Ehkä jätän tän kuitenkin nyt tähän.

Nyt uudella innolla upo-uuden macbookini kanssa koitan herätellä tätä blogiakin pikkuhiljaa taas eloon. Kiitos kaikille, ketkä on matkassa edelleen mukana ja ihanaa loppukesää ♥︎

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti